gototopgototop

Привітатись

Ulti Clocks content
Ваш ІР: 18.205.109.82

Реклама

Головна Архів новин Заключний етап конкурсу «Студент-практикант 2019 року»

34502, Україна, Рівненська область,
м.Сарни, вул.Ковельська, 16,
тел./факс: +38 (03655) 3-40-60

 



Dогло04.JPG15 травня 2019 року викладачі, студенти та шановані гості стали  свідками фінального етапу конкурсу «Студент – практикант 2019 року», який є традиційним, щорічним  у закладі.

Шестеро  студентів – випускників спробували  свої сили у конкурсній програмі – «НУШ: реальність та перспективи»

Із жовтня місяця 2018 року  в закладі вже почалася активна підготовка до впровадження концепції Нової української школи в дію: проходять конференції, семінари, воркшопи, майстер-класи, пишуться дослідницько-пошукові роботи, проводяться пробні виховні години та уроки в школах, виставки в бібліотеці тощо.

Фіналісти конкурсу, як ніхто інший із випускників, активно вивчали концептуальні засади, основні документи реформи НУШ.

В.О. Сухомлинський стверджував, що  «до хорошого уроку вчитель готується все життя», а першими кроками підготовки до такого уроку для кожного випускника став за ці 4 роки наш заклад. Також він зазначав, що «немає людей більш допитливих, невгамовних, більш одержимих думками про творчість, як учителі».

Діяльність педагогічного колективу коледжу спрямована на розвиток і самореалізацію  саме таких,  одержимих думками про творчість, особистостей.

Пройшовши відповідальний шлях навчання у Сарненському педагогічному коледжі, спробувавши свої власні сили у ролі вчителя початкових класів, вчителя фізкультури,  вчителя трудового навчання, вихователя у дошкільному навчальному закладі, під час проходження педагогічної практики, розкрити свої нові сили педагога довелося 6 студентам, які взяли участь у завершальному етапі конкурсу. Це студенти, які достойно витримали випробування попередніх етапів конкурсу. У відбірковому етапі вони показали хороші результати у навчанні, на високому рівні провели пробні виховні заходи і пробні уроки.  Маючи лише відмінні оцінки за проведені уроки і заходи, вони взяли участь у тестуванні з різних методик, складанні та моделюванні навчального заняття.  Найвідповідальнішим став етап «Мій перший досвід», коли конкурсанти проходили безперервну практику в освітньому закладі.  На високому рівні їх роботу оцінили вчителі – наставники, адміністрація школи, учні.

Члени журі попередніх етапів конкурсу визначили учасників заключного етапу:

Карпович Анастасія, Царук Катерина, Мандрійчук Наталія, Мамчур Наталія, Лисиця Катерина, Біленька Марина, Сидонець Марія.

Визначала педагогічну майстерність конкурсантів Рада гласності, довіри і справедливості, у склад якої входять ті, хто знайшов своє визнання в закладах освіти  Сарненщини: Горкуненко П. П.  – голова журі, директор коледжу, кандидат педагогічних наук, Михальська К. Г. – заступник директора з навчальної роботи, Радько Н.Г. – методист коледжу, Оверчук О.Б. та Ткач О. М. – методисти відділу освіти.

У ході конкурсу «Моя практика та нові ідеї НУШ» студентам необхідно було протягом 3 хвилин презентувати - в чому розгледіли практичну значимість сучасних нововведень вчительської  діяльності і готові реалізовувати у своїй педагогічній діяльності.

DSропен1.JPG

Наступний конкурс «Інтелектуальний. НУШ: перспективи та реалії»дав змогу конкурсантам проявити свою ерудованість  у знанні основних положень чинних документів та нововведень в НУШ.

Dтрог84.JPG

У конкурсі «Інтелект-карта вчителя за Модельною навчальною програмою»конкурсантам заздалегідь  потрібно було створили Інтелект – карту навчального заняття з обраного ними навчального предмету, спираючись на зміст Модельних навчальних програм для 1 – го класу чи заняття в закладі дошкільної освіти, а вже на конкурсі безпосередньо її  нам продемонстрували.

рогр274.JPG270.JPGторпа258.JPGьортр256.JPG

Творчий конкурс: «Ранкова зустріч» дав змогу конкурсантам показати, як можна реалізувати дидактичне завдання навчального заняття, сприяти формуванню цілісного колективу.Назву Ранкової зустрічі конкурсанти обирали самостійно, спираючись на вимоги Модельних навчальних програм та специфіки своєї спеціальності та спеціалізації.

Dпре01.JPGDапк2.JPGDапек22.JPGDп16.JPGDпрна17.JPG

Члени  журі оцінювали  конкурс за певними критеріями, визначали, чи  передбачено зміст формування  знань з даної теми, оцінювали рівень творчості, оригінальності, винахідливості, акторської і режисерської майстерності.

Нелегко членам журі було оцінити творчі можливості конкурсантів, адже усі вони намагалися продемонструвати засобами інсценізації свої вміння емоційно «захопити», зацікавити та ще й реалізувати дидактичну мету уроку. 

Поки журі підводили підсумки усіх конкурсів та визначали переможців, завідувач педагогічної практики Гук С.С. подякувала усім керівникам практики за допомогу при підготовці до конкурсу,  вручила подяки старостам практики за сумлінне ставлення до виконання їх обов’язків.

DSрон30.JPG

 

Директор коледжу, кандидат педагогічних наук – Горкуненко П. П. оголосив результати конкурсу, привітав та нагородив  конкурсантів.

51.JPG

Переможцем конкурсу стала студентка групи А – 43 – Мандрійчук Наталія, номінацію «Ерудованість року» отримала Царук Катерина, «Креативність року» - Карпович Анастасія, «Творчість року» – Сидонець Марія, «Оригінальність» - Лисиця Катерина, «Винахідливість року»  - Мамчур Наталія.

osv_rivv.jpg

hqdefault.jpg

 

La_strada_2_2.gif

La_strada_1_3.gif

zn4o.jpg

 

Статистика

Користувачів : 62
На даний момент 23 гостей на сайті

Реклама