29 жовтня відбулося чергове засідання Педагогічної ради, присвячене ключовим аспектам вдосконалення освітнього процесу та підвищенню кваліфікації педагогічного колективу. На засіданні ключова увага була приділена питанню самостійної роботи студентів у процесі формування професійних компетентностей. У ході обговорення було наголошено на необхідності переходу від простого відтворення навчального матеріалу до творчого, дослідницького підходу та активного впровадження проєктних методик. Колектив дійшов згоди, що самостійна робота повинна стати ефективним інструментом для розвитку критичного мислення, навичок самоорганізації та здатності до інноваційної діяльності, що є критично важливим для сучасних фахівців. Рада прийняла рішення про розробку та впровадження нових форм контролю та стимулювання студентів до якісного виконання завдань.
Окремим важливим блоком стало обговорення стану адаптації студентів І курсу до умов навчання в коледжі. Було проаналізовано, як проходить інтеграція першокурсників у студентське життя та освітній простір. За результатами аналізу визначено, що тісна співпраця керівників груп та викладачів є ключовою для створення комфортного середовища. Намічено заходи щодо посилення соціально-психологічного супроводу та додаткової підтримки тих студентів, які стикаються з труднощами на початковому етапі.
На завершення, Педагогічна рада розглянула питання визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Колектив затвердив результати проходження викладачами курсів, стажувань та участі у фахових семінарах. Це підтверджує постійне прагнення наших педагогів до професійного зростання та впровадження в освітній процес найбільш актуальних методик і знань.
Прийняті рішення спрямовані на створення в коледжі умов для ефективного формування конкурентоспроможних фахівців, які відповідають вимогам сучасного ринку праці, та свідчать про системний підхід адміністрації та колективу до забезпечення високої якості освіти. Коледжу продовжує активно працювати над модернізацією освітнього процесу та зміцненням кадрового потенціалу.