
26 березня відбулося чергове засідання педагогічної ради, на якому обговорювалися ключові особливості проходження виховної педагогічної практики в контексті наскрізного процесу виховання у формулі НУШ здобувачами освіти спеціальності 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта (Технології), 014 Середня освіта (Фізична культура). Особливу увагу було приділено методам інтеграції виховання в навчальний процес, впровадженню інноваційних підходів до роботи з учнями та формуванню в них ключових цінностей. Також було розглянуто дослідницько-пошукову роботу студентів як важливий елемент професійного становлення майбутніх педагогів та готовності їх до саморозвитку. Заслухали про досвід залучення студентів до наукових досліджень, практичних експериментів та творчих пошуків. Особливо відзначено ефективність проєктної діяльності та міждисциплінарного підходу у формуванні професійних навичок майбутніх учителів. За підсумками засідання було ухвалено рішення щодо вдосконалення змісту виховної педагогічної практики, розширення можливостей студентської дослідницької діяльності та активного впровадження новітніх методик у підготовку майбутніх педагогів. Впевнені, що такі кроки сприятимуть підготовці висококваліфікованих фахівців, готових до викликів сучасної освіти та формування нового покоління свідомих громадян.