0 02 0a b8d09049abbc8404c2fa1d926c78a06e481b9c3e424f3cd867e8beef30a50384 4e17f5b

Відповідно до навчального плану та графіка роботи закладу з 18 травня по  27 червні у студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта проходила практика «Літня педагогічна».

В умовах карантину відповідно до рекомендацій, наданих у листі МОН №1/9-177 від 26.03.2020 р. та наказу директора коледжу №  №01-01/18 від 27.03.2020 р., за відсутності роботи баз практики (ЗДО), відсутності можливості переносити практику на інший період та виконання всіх вимог програми практики, практика «Літня педагогічна в ЗДО» проводилася з використанням технологій дистанційного навчання.

У рамках дистанційного режиму роботи на період карантину для зв’язку зі студентами та керівниками практик використовувалися канали зв’язку: Viber, електронна пошта, ZOOM. Студентів групи було поділено на 3 підгрупи відповідно для організації роботи з трьома віковими групами в ЗДО: молодший, середній, старший дошкільний вік.

Керівники практики  підготували завдання теоретичного і практичного характеру, форму ведення щоденника та звітності максимально наближені до змісту завдань практики. Протягом першого тижня студенти вивчали вимоги Програми розвитку дитини від народження до 6 років  (сайт МОН ), ознайомилися з психологічною характеристикою дитини молодшого, середнього, старшого дошкільного віку (відповідно до підгрупи), із освітніми завданнями з Програми «Я у світі». Студенти  склали  Перспективний план роботи, вислали його завідувачу практики для погодження.

Протягом другого – шостого тижнів студенти розробляли  5 моделей (конспектів) занять відповідно до вікової групи та тематики у плані. До кожного заняття студенти підбирали необхідне дидактичне забезпечення: мультимедійну презентацію, відео фрагмент, ілюстрації, фото, репродукції картин.  Обов’язково до кожного заняття необхідно було виготовити дидактичний посібник. Усі матеріали за тиждень студенти систематизували в електронну папку з назвою відповідно до теми заняття,  в яку поміщали 5 папок із матеріалами до кожного заняття: конспект заняття, відеофрагмент, фото виготовленого  посібника, педагогічний малюнок (зразок малюнка вихователя) та ін., що передбачено  до заняття. Окремо в цю папку додавали одне відео тривалістю 10 хв., в якому відображено роботу студента  під час проведення фрагмента одного із заняття. Всі матеріали в електронному вигляді після перевірки керівниками були  надіслані завідувачу виробничої практики для зберігання.

8 вересня 2020 року у стінах педколеджу була проведена підсумкова конференція про особливості організації, проведення та результати цієї практики. Завідувач практики Гук С.С. узагальнила роботу керівників практики, вказала на відповідальне і старанне ставлення студентів до роботи, вчасне та якісне виконання завдань більшістю студентами. 

Початкова освіта

на базі 9 класів 
(термін навчання – 3 роки 10 місяців)
Кваліфікація:
вчитель з початкової освіти
Іспити: українська мова (диктант), математика (тести).

Дошкільна освіта

на базі 9 класів
(термін навчання – 3 роки 10 місяців)
Кваліфікація:
вихователь з дошкільної освіти
Іспити: українська мова (диктант), біологія (тести)

Фізична культура

на базі 9 класів 
(термін навчання – 3 роки 10 місяців)
Кваліфікація:
вчитель фізичної культури 
Іспити: творчий конкурс, українська мова (диктант).

Трудове навчання

на базі 9 класів
(термін навчання – 3 роки 10 місяців)
Кваліфікація:
вчитель технологій, 
вчитель інформатики в початкових класах

Іспити: українська мова (диктант), математика (тести).

 34502
Україна
Рівненська область
м.Сарни
вул.Ковельська,16
   тел./факс: +38 (03655) 3-40-60
E-mail: 
http://sttc-rv.com