DSC 0633

21 травня викладачі та студенти стали  свідками фінального етапу конкурсу «Студент-практикант 2021 року», який є традиційним, щорічним  у закладі. 

Результатом готовності випускника до роботи в НУШ стануть, безперечно, результати Державних іспитів, захист курсових робіт, а одним із етапів перевірки готовності став традиційний конкурс «Студент – практикант 2021 року».

Нова́ українська шко́ла» (НУШ) — реформа середнього шкільництва Міністерства освіти і науки. Провідна мета освітньої реформи – підвищення якості освіти.

Цьогорічні випускники стануть безпосередніми учасниками реформи НУШ, бо вони отримали додаткові, новітні знання про викладання фахових методик.

Випускник коледжу повинен володіти основними компетентностями сучасного вчителя: професійно – педагогічною,  соціально-громадянською, загальнокультурною, мовно-комунікативною, підприємницькою, інформаційно-цифровою

Першими кроками підготовки до роботи в НУШ для кожного випускника стали  4 роки навчання в нашому закладі та проходження різних видів практики. 

 

Пройшовши відповідальний шлях навчання у коледжі, спробувавши свої власні сили у ролі педагога під час проходження різних видів педагогічної практики, шестеро  студентів – випускників спробували  свої сили у конкурсній програмі – «НУШ: реальність та перспективи».

Це студенти, які достойно витримали випробування попередніх етапів конкурсу. Маючи лише відмінні оцінки за проведені уроки і заходи, вони взяли участь у тестуванні з різних методик, складанні та моделюванні навчального заняття.  Найвідповідальнішим став етап «Мій перший досвід», коли конкурсанти проходили безперервну практику в освітньому закладі.  На високому рівні їх роботу оцінили вчителі – наставники, адміністрація школи, учні.

Визначала педагогічну майстерність конкурсантів Рада гласності, довіри і справедливості, у склад якої ввійшли: Горкуненко П.П.  – голова журі, директор коледжу, Мартинчук С.В. – заступник директора з навчально-виховної роботи, Радько Н.Г. – методист коледжу.

Конкурс «Інтелектуальний - «НУШ: перспективи та реалії» дав змогу конкурсантам проявити свою ерудованість  у знанні назв та змісту основних документів НУШ, назв компетентностей та освітніх галузей, інноваційних методів та навчальних осередків в НУШ.

У конкурсі «Займи позицію» конкурсанти мали погодитися або спростувати висловлювання Ш. Амонашвілі щодо формування особистості дитини, пояснити його. Студенти у ході конкурсу аргументували  власну позицію, наводили приклади з власного досвіду, який отримали під час проходження педагогічної практики.

Наступний конкурс - творчий: «Родзинка педагогічної практики» дав змогу конкурсантам показати, який метод, прийом, засіб, у них вийшов найкраще, приніс позитивний навчальний результат, емоційне задоволення практиканту та його учням!!!  

Члени  журі оцінювали  конкурси за певними критеріями, визначали, чи  передбачено зміст формування  знань з даної теми, оцінювали рівень творчості, оригінальності, винахідливості, акторської і режисерської майстерності.

Нелегко членам журі було оцінити творчі можливості конкурсантів, адже усі вони намагалися продемонструвати засобами інсценізації свої вміння емоційно «захопити», зацікавити та ще й реалізувати дидактичну мету уроку. 

Поки журі підводили підсумки усіх конкурсів та визначали переможців, завідувач педагогічної практики Світлана Гук  подякувала викладачу педагогіки Людмилі Костюкевич, усім керівникам практики за допомогу при підготовці до конкурсу,  вручила подяки старостам практики за сумлінне ставлення до виконання їх обов’язків.

Директор коледжу, кандидат педагогічних наук – Петро Горкуненко  оголосив результати конкурсу, привітав конкурсантів  та нагородив  конкурсантів.

Переможцем конкурсу став студент групи А – 42 – Микола Зубчик,  номінацію «Ерудованість року» отримала Дарина Радіо, «Винахідливість року»  - Ірина Легкобит, «Креативність року» - Альона Нестерчук, «Творчість року» – Тетяна Рожко, «Оригінальність» - Ангеліна Новак.  

 

Початкова освіта

на базі 9 класів 
(термін навчання – 3 роки 10 місяців)
Кваліфікація:
вчитель з початкової освіти
Іспити: українська мова (диктант), математика (тести).

Дошкільна освіта

на базі 9 класів
(термін навчання – 3 роки 10 місяців)
Кваліфікація:
вихователь з дошкільної освіти
Іспити: українська мова (диктант), біологія (тести)

Фізична культура

на базі 9 класів 
(термін навчання – 3 роки 10 місяців)
Кваліфікація:
вчитель фізичної культури 
Іспити: творчий конкурс, українська мова (диктант).

Трудове навчання

на базі 9 класів
(термін навчання – 3 роки 10 місяців)
Кваліфікація:
вчитель технологій, 
вчитель інформатики в початкових класах

Іспити: українська мова (диктант), математика (тести).

 34502
Україна
Рівненська область
м.Сарни
вул.Ковельська,16
   тел./факс: +38 (03655) 3-40-60
E-mail: 
http://sttc-rv.com