21 січня 2020 року в коледжі відбулося відкрите засідання гуртка «Методична студія» (керівник Лавор О. А.) на тему «Інноваційні форми роботи з цеглинками LEGO на уроках математки в початкових класах».
Засідання проходило у цікавій дружній атмосфері, що дозволяла кожен прийом відпрацювати з LEGO практично, зокрема, відпрацьовували прийоми роботи з математичними пазлами, з цифровим таблом, розв’язували лего-приклади, виконували нерівності, будували «башенки», відтворювали цікаві руханки тощо. Ми зрозуміли, що на сьогодні конструктори LEGO є незамінним матеріалом для занять з учнями на уроках в початковій школі. LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експериментування. Кожен педагог знайшов у ній щось корисне для себе ― вчителі музики вивчають ноти за допомогою конструктора, фізкультурник використовує цеглинки як нестандартне обладнання, практичний психолог проводить тестування та релаксаційні вправи. За допомого LEGO діти вивчають математику, мову, знайомляться з довкіллям і навіть малюють цеглинками! Конструктор є надійним помічником у роботі логопедів і корекційних педагогів. І така популярність цілком обґрунтована. Всі присутні змогли переконатися, що заняття з LEGO урізноманітнюють та вдосконалюють освітній процес на уроках математики, роблять його цікавішим для дітей. Заняття в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння матеріалу.
http://sttc.rv.ua/index.php/63-lego-i-matematika#sigFreeId94e179a499