Оцінювання, освіта, особистість - особливості: чи на часі? Кого чи що варто сьогодні оцінювати? Чи є потреба в оцінюванні здобувачів освіти й педагогів та чи впливає таке оцінювання на розвиток особистості й закладу освіти зокрема? Обговорення цих питань відбувалось у межах закладу фахової передвищої освіти з тими, хто завтра буде безпосередньо впливати на майбутнє держави: навчати наших дітей у непростих умовах сьогодення, та з тими, хто готує майбутню еліту нації – учителів.
Під час мотиваційно-інформаційної платформи «Траєкторії професійних можливостей у контексті якісної освіти: від студента до педагога-професіонала», яка відбулася у відокремленому структурному підрозділі «Сарненський педагогічний фаховий коледж Рівненського державного гуманітарного університету» ВСП "Сарненський педагогічний фаховий коледж РДГУ" дискутували, висловлювали думки та просто спілкувались на важливі для небайдужих освітян теми.
Учасниками панельної дискусії, якою розпочався захід, були студенти, викладачі, колишні випускники, які на сьогодні дотичні до освіти, працівники управління Державної служби якості освіти у Рівненській області. Про можливість та важливість змін у підходах до оцінювання здобувачів освіти та педагогічних працівників у дискусійному півколі висловлювалися: студенти коледжу Вікторія Зінькевич та Анна Корінець, викладач Людмила Годунко, екс- викладач коледжу, а сьогодні директор Сарненського ліцею №5 Сарненської міської ради Наталія Параниця, випускниця коледжу, а тепер керівник апарату Вараської міської військової адміністрації Галина Жабчик, заступник директора коледжу Наталія Радько, керівник закладу Петро Горкуненко та начальник управління Державної служби якості освіти у Рівненській області Святослав Сидорук.
- Важливо, аби оцінювання було не інструментом покарання, а можливістю діагностувати освітню систему, процеси, рівень досягнень... При цьому оцінювання має бути прозорим, об’єктивним, зрозумілим та стимулювати до удосконалення, – зазначив начальник управління Державної служби якості освіти у Рівненській області Святослав Сидорук.
-Такі зустрічі є мотиваційними як для студентства, так і викладачів. Адже насамперед сприяють професійному становленню студентів як майбутніх активних, небайдужих педагогів, які будуть удосконалювати освітній процес, сприяти якісним змінам, спрямованим на сталий розвиток освіти в цілому, – додав керівник коледжу Петро Горкуненко.
Учасники заходу мали змогу попрацювати в локаціях з працівниками Управління Галиною Тригубець та Галиною Коломис і з’ясувати важливі деталі зовнішнього оцінювання педагогічної діяльності у ході проведення інституційного аудиту та сертифікації.
За результатами спільнодії підсумували: оцінювання важливе, бо мотивує до аналізу та поступу! І не лише окремої особистості, а й закладу, а відтак, здатне впливати на якість освіти в цілому.
#ЗмінюємоОсвітуРазом
http://sttc.rv.ua/index.php/889-traektoriji-profesijnikh-mozhlivostej-u-konteksti-yakisnoji-osviti-vid-studenta-do-pedagoga-profesionala#sigFreeIdd18fd985b1