Василя Олександровича Сухомлинського називають не лише творцем гуманної педагогіки, вчителем «школи радості», але й «Великим казкарем дитинства». За своє життя він написав більше 1500 казок для дітей. Вони в доступній для дитячого розуму формі пояснювали малечі зміст найскладніших понять: «любов», «справедливість», «відповідальність», «турбота», «свобода», «праця»…Саме з казками педагога ближче познайомилися студенти ІІ курсу спеціальності 013 Початкова освіта під час уявної літературно-педагогічної подорожі «Казковий світ Василя Сухомлинського».
Після короткого відео про життя Павлиського добротворця, викладач педагогіки Костюкевич Л.В. повідала студентам про те, що любов до казки формувалася у майбутнього педагога Василька завдяки впливу мами Оксани Юдівни та бабусі Марії, що вперше він почав складати казки для дітей та разом з ними у «школі під голубим небом».
Мариніна Г.С., викладач дитячої літератури, розповіла про цінність авторських казок педагога, про їх місце в дитячій літературі та роботі вчителя початкових класів.
Долучилися до роботи і студенти. Так, Кирикович Софія (гр. А-22) та Нагородна Анастасія (гр. А-22) в ролях прочитали казки «Дід-осінник» і «Камінь», Коврижних Ангеліна (гр. А-22) змонтувала власне відео до казки «Як їжачок до зими готувався», Могілевцева Вікторія використала пальчиковий театр, представивши казку «Пекар і кравець», Королькова Ольга (гр. А-21), Соломай Марина (гр. А-21), Тимощук Ірина (гр. А-21) інсценізували казку «Два метелики». А ще майбутні педагоги відповідали на проблемні запитання за змістом казок, придумували інші заголовки, складали закінчення, давали поради героям.
Цицюра Є.І., бібліотекар коледжу, ознайомила студентів з книгами В.О.Сухомлинського, які можна отримати в бібліотеці і прочитала казку про суперечку двох книг.
Насамкінець студентам запропонували взяли участь в інтерактивній вправі, їм необхідно було закінчити речення «Для мене Сухомлинський – це…».
Така подорож допомогла студентам не лише ознайомитися з особливим світом казок В.О.Сухомлинського, але й застосувати різні види роботи з казкою, побачити таку форму організації як уявна подорож. А головне зрозуміти, що одним з важливих шляхів формування педагогічної майстерності є творчість вчителя.
http://sttc.rv.ua/index.php/932-velikij-kazkar-ditinstva-literaturno-pedagogichna-podorozh#sigFreeIda77ee30386